Gemiddeld bedraagt de levertijd tussen 1 en 15 werkdagen, afhankelijk van voorradigheid en levertijden bij onze leveranciers. Indien de levertijd wordt overschreden, zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Wilt u informatie over de levertijd, neem dan gerust contact met ons op via 023 - 549 32 42.
Is verzending buiten Nederland mogelijk?
Het is mogelijk naar alle gewenste landen te verzenden. Verzending naar België is rechtstreeks via de website mogelijk. Bij de verzendopties kiest u als afleverland dan België. De rest van het bestelproces verloopt idem.
Naast België zijn Luxemburg en Duitsland ook opgenomen bij de opties.
Voor andere landen is verzending in overleg mogelijk. De verzendkosten worden dan voor u op basis van offerte aangeboden.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij orders tot € 50,00 bedragen de verzendkosten € 6,75.
Bij orders vanaf € 50,00 wordt gratis verzonden, m.u.v. complete kasten. Deze verzendkosten zijn ALTIJD in overleg.
Bij orders met lengtes boven 1700mm geldt een meerprijs van € 35,00.
Bovenstaande tarieven gelden voor leveringen binnen Nederland. Voor leveringen buiten Nederland gelden andere tarieven. Deze worden automatisch in het bestelproces berekend na selectie van het gewenste land van verzending.
Keukenonderdeel.NL hanteert geen minimale ordergrootte. Op kleine orders, welke per brievenbuspost kunnen worden verzonden, wordt derhalve geen restitutie op de verzendkosten verleend. De verzendkosten bedragen, zoals ook in de algemene voorwaarden staat omschreven, de verzend- en administratiekosten.
Hoe worden de goederen aangeboden?
De goederen worden via PostNL of per koerier bezorgd.
Pakketten die via PostNL verzonden worden, zullen bij afwezigheid de volgende werkdag nogmaals aangeboden worden. Is er bij de tweede poging niemand aanwezig om het pakket aan te nemen, dan wordt het pakket bij een afhaalpunt bij u in de buurt afgegeven. U kunt het pakket afhalen wanneer het u uitkomt met het bij u in de brievenbus achtergelaten afhaalbericht. Het pakket zal gedurende 2 weken op het afhaalpunt blijven. Houdt u er rekening mee, dat u zich bij afhalen altijd moet kunnen legitimeren.
Indien uw goederen per pallet of als lengtezending zullen worden aangeboden, verzoeken wij u op de dag van levering aanwezig te zijn om te tekenen voor ontvangst. De datum van levering van een pallet of lengtezending zal altijd vooraf met u overlegd worden.
Kunnen de goederen worden afgehaald?
Indien gewenst kunnen goederen worden afgehaald. Dit kan alleen op afspraak. Wij verzoeken u hiervoor contact met ons op te nemen.
Inloggen lukt niet, wat nu?
Kunt u wel alle gewenste producten in de winkelmand plaatsen, maar het inloggen lukt niet? Dan adviseren wij u uw browsergeschiedenis te verwijderen.
Heeft u ondanks het verwijderen van uw browsergeschiedenis nog steeds problemen met inloggen, neem dan gerust contact met ons op via info@schenkinterieurwerk.nl of 023 - 549 32 42. Wij kunnen uw bestelling ook telefonisch aannemen.
Privacy Statement
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.
Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Schenk Interieurwerk. U dient zich ervan bewust te zijn dat Schenk Interieurwerk niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.
Schenk Interieurwerk respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten, vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Schenk Interieurwerk of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Schenk Interieurwerk of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.
Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Schenk Interieurwerk of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.
Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld met uitzondering van webapplicaties welke wij gebruiken ten behoeve van onze webwinkel. Hieronder valt o.a. het WebwinkelKeur beoordelingen systeem. Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden ten behoeve van het doel van de betreffende applicatie en zullen niet verder verspreid worden. Verder kan in enkele gevallen de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.
Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.
Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.
Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:
Wij verzoeken u beschadigingen binnen 24 uur te melden, zodat wij dit kunnen melden bij de leverancier en/of de transporteur. Indien de verpakking van de bestelling beschadigd is, verzoeken wij u dit direct te melden bij de bezorger en eventueel direct de inhoud te controleren.
Wij verzoeken u van beschadigde verpakkingen direct foto's te maken (dus voor het uitpakken van de goederen) en tevens beschadigde goederen duidelijk te fotograferen. De foto's kunt u doorsturen naar info@schenkinterieurwerk.nl. Vergeet vooral uw naam en ordernummer niet in de mail te zetten.
Meldingen die na 24 uur bij ons binnen komen, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Waar meld ik mijn klacht?
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, door te mailen naar info@schenkinterieurwerk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Het is voor consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http;//ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourneren / herroepingsrecht
Kunnen goederen geretourneerd worden?
Goederen kunnen NA TELEFONISCH OVERLEG in de originele verpakking retour gestuurd worden, binnen een termijn van 14 werkdagen na ontvangst. U heeft een termijn van 14 dagen na deze melding om de goederen retour te zenden.
Indien u goederen wilt retourneren, verzoeken wij u altijd eerst contact met ons op te nemen via 023 549 32 42. U hoeft geen opgave te geven waarom u de goederen wilt retourneren.
Voorwaarde voor retourzending is, dat de goederen -voor zover mogelijk- ongebruikt en onbeschadigd en de verpakkingen door u onbeschreven zijn.
Vermeld bij de retourgoederen altijd duidelijk uw naam en ordernummer. Bij voorkeur stuurt u een kopie van de order of pakbon mee.
Bij correcte ontvangst van de goederen zullen wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten voor de heenzending crediteren. De kosten voor retourzending van de goederen komen voor uw eigen rekening. U bent zelf verantwoordelijk voor een deugdelijke retourzending. Zijn er goederen beschadigd retour ontvangen, dan zal een vergoeding hiervoor in mindering worden gebracht op het retourbedrag.