Klachten

 
Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Wij verzoeken u beschadigingen binnen 24 uur te melden, zodat wij dit kunnen melden bij de leverancier en/of de transporteur. Indien de verpakking van de bestelling beschadigd is, verzoeken wij u dit direct te melden bij de bezorger en eventueel direct de inhoud te controleren.
Wij verzoeken u van beschadigde verpakkingen direct foto's te maken (dus voor het uitpakken van de goederen) en tevens beschadigde goederen duidelijk te fotograferen. De foto's kunt u doorsturen naar info@schenkinterieurwerk.nl. Vergeet vooral uw naam en ordernummer niet in de mail te zetten.

Meldingen die na 24 uur bij ons binnen komen, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
 
Waar meld ik mijn klacht?
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, door te mailen naar info@schenkinterieurwerk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Het is voor consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http;//ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.