Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu

Klachten

 
Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Wij verzoeken u beschadigingen binnen 24 uur te melden, zodat wij dit kunnen melden bij de leverancier en/of de transporteur. Indien de verpakking van de bestelling beschadigd is, verzoeken wij u dit direct te melden bij de bezorger en eventueel direct de inhoud te controleren.
Wij verzoeken u van beschadigde verpakkingen direct foto's te maken (dus voor het uitpakken van de goederen) en tevens beschadigde goederen duidelijk te fotograferen. De foto's kunt u doorsturen naar info@schenkinterieurwerk.nl. Vergeet vooral uw naam en ordernummer niet in de mail te zetten.

Meldingen die na 24 uur bij ons binnen komen, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
 
Waar meld ik mijn klacht?
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, door te mailen naar info@schenkinterieurwerk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Het is voor consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http;//ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

ONLINE CATALOGUS

ebbb1b87abb613cef151a7390aed1226.gif
ff4ae0e39ecaae5a794ab2e05894c49f.png
 
 
 

CONTACT

www.keukenonderdeel.nl
Kuipersweg 11
2031 EH  HAARLEM

023 - 549 32 42
info@schenkinterieurwerk.nl
CORONA NIEUWS - BEPERKINGEN


Betreffende de verspreiding van het Corona-virus, is onze eerste bezorgdheid het optimale evenwicht te vinden tussen het welzijn van onze medewerkers en de continuïteit van onze dienstverlening. We volgen de laatste richtlijnen op de voet en nemen indien nodig de gepaste acties.

Via de media werden op 15 maart jl. nieuwe maatregelen gecommuniceerd om de verspreiding van het Corona-virus te beperken. Op dit moment is er sprake van een beperkte impact op onze dienstverlening. Lades op maat worden momenteel niet gemaakt, omdat de afstand tussen medewerkers niet gegarandeerd kan worden. Door het sluiten van sommige grenzen, kan de voorraad van sommige producten tijdelijk op zijn. Wij zullen u hierover informeren, indien van toepassing. Daarnaast zullen wij servicebezoeken tot nader order uitstellen. Hierbij houden wij ons aan de adviezen van het RIVM.

Houdt u er rekening mee, dat de ontwikkelingen elkaar snel opvolgen en wij onze werkzaamheden hierop zullen moeten aanpassen, als dat nodig is.

Blijf vooral gezond en zorg voor elkaar!